söndag 27 maj 2012

PLUGGA STÖLL

Shoo ;)

Bra dag idag, varit vid havet med mamma för det är ju idag vi alla skall hylla åra mammor;) (morsdag) morsdags firandet började redan i går kväll då vi var hos farmor och firade alla mammor i den delen av släckten, vi firade även farfars födelsedag, vi åt gött (grillat) och hade det trevligt.
gårdagens kläder:
Jag hade trevligt i alla fall de var det jag ville komma till;) men nu får jag nog återvända till mitt pluggande för har massor att göra så som, Arbetsmiljö och säkerhet, Mibas (människor i behov av stöd), Svenska medeltiden, Naturkunskap energi principerna, Samhäll vad gör regeringen/riksdagen och säkert något mer som jag har glömt ;)

Så tänkte lägga upp en liten plugg låt nu som jag säkert har lyssnat på hundra gånger för den är så sjukt go och sjukt bra plugg låt ;) :
http://www.youtube.com/watch?v=pr7pEzgW_7Y 

KRAM // Me and Marten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar