söndag 10 juni 2012

Lite uppdateringar;)

Hejhej!
Idag ärre söndag, och det har gått några dagar sen jag skrev sist, typ så där 10 dagar sen. Det har hänt mycket sen sist, min stora syster Clara har kommit hem från Skellefteå, kul att hon är hemma igen! sedan har jag slutat skolan, PARTEEEEEYY gött, nu är det bara ett år kvar så tar jag studenten! ;)
Idag då söndag har jag bara sovit ut, sedan drog jag t Lina och Saga och var där en stund, hjälpte till lite med flytten (de skall flytta till lägenhet min bror Anton, hans fru Lina och deras lilla dotter Saga).
Sedan drog jag Clara, Johannes och David till gekås och shoppade lite. Jag köpte inte så mycket bara en underlagskräm och en återfuktningskräm ;)
Men nu skall jag snart äta lite glass och sedan gå och lägga mig pussokram // Me and Marten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar