fredag 17 augusti 2012

Nu kommer hösten.. snart i alla fall!

Hejhej
Det var längesedan jag skrev sist nu, jag skrev sist typ innan sommarlovet och nu har jag hunnit börja skolan i gen, sista året på barn och fritids programmet.
Först skol dagen var i onsdags alltså för två dagarsen, vi fick våra scheman och gick igenom lite små saker, sedan åkte man hem, jag åkte hem och badade och skejtade(jag är inte så duktig men kul är det).
igår då så hade vi bara två lektioner, om man ens kan kalla det lektioner.. först hade vi projektarbetet till lunch och sen hade vi lite planering för kommande utedag, med paddling och klättring... spännande! eller? Idag var jag inte i skolan för hade så grymt ont i min fot att jag knappt kunde gå.. började redan i går men i morse var det verkligen illa.. men det har tack och lov blivit bättre igen. Nu skall jag städa mitt lilla rum innan Clara kommer hem;) puss

//Me and Marten

Mitt schema:

1 kommentar:

  1. Gulle dig! Du får ju uppdatera bloggen Sötnos! Älskar dig!

    SvaraRadera