torsdag 24 januari 2013

hej, bloggen förlåt att jag glömt av dig ;)

Hej!
Hej,hej längesedan man skrev nu, är ovanligt glad idag, bortsätt från mitt lilla psykbryt av stress, men de kanske slått över nu så att jag blivit galen, för tycker typ allt är underbart! Idag då har jag varit i skolan, inte så mycket mer med det, haft lektioner och så. Efter skolan har jag bara pluggat och ja då ätit lite ;)
Nu har jag spårat ut totalt, läste min gamla blogg innan, fy vad pinsam.. här är länken för er som vill gå in och kola http://juliaohlson.blogspot.se/search?updated-max=2011-03-22T09:59:00-07:00&max-results=8 :D

tips på bra låtar när man är på glad humör :
Salem al fakir - Roxy
Salem al fakir- I'm so Happy

Haha ganska tragiska låtar egentligen men blir glad av dem :)

kram // Me and Marten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar