fredag 31 maj 2013

Natten är ung och jag ligger vaken ;)

Hejhej bloggen!

De är fredag och om 4 dagar tar jag studenten! :O Det är helt sjukt!
I onsdags var jag på lite bal, de var spännande, hade det jätte roligt och dansade sjukt mycket som vanligt!
Anledningen till varför jag skriver här är för att jag har så sjukt tråkigt och jag vet inte vad jag skall göra, egentligen borde jag sova men som vanligt kan jag inte det.. studentlivet gör en knäpp alltså ;)

Tänkte göra något för att för driva tiden så därför tänkte jag göra någon sån här fråge grej ;)
här kommer den :

Ditt fullständiga namn: Julia Ohlson
Ditt födelsedatum: 28 november
Din skola/linje: marks gymnasieskola/ BF
Din längd: 173 cm
Din vikt: 50
Din hårfärg: blond
Din högsta önskan: Oj de är mycket, så inget direkt svar ;)
En väldigt nära vän: oj har ganska många men Theodore, Nils, Benjamin, Emma, Andrea och Felica.
Ditt senaste skickade sms: Vi är utanför nu!! :) gå ut!
Ditt senaste mottagna sms: Nej, kommer du.
Ett beroende: Min familj!!
Din civilstatus: förhållande..
Favoritfilm: Juno!
Något du vill ha: just nu coca COLA!
Din favoritfärg: svart
Personen du senast pratade med: Johannes :P
Personen du senast träffade: Johannes :P
Ditt favoritplagg i garderoben: Skill linnet och svarta byxorna
Antal personer du kysst: De du ;)
Något du önskar dig i födelsedagspresent: Upplevelser
Din sexuella läggning: hetro
Piercingar: öronen, tungan, näsan och naveln ;)
Tatueringar: inga :)
Ditt senaste köp: Pizza
Din favoritbutik: vet ej, finns många ;) gekås? fast det kanske inte räknas ;)
Din favoritlåt: för tillfället hum.. Håkan hellström vaggvisa för flyktbenägna
En serie du brukar kolla: Alla? typ vänner, oth, gilmor girls osv.
Något du stör dig på: flugor, mygg och andra små kryp :P
En person du vill träffa just nu: Clara!!!!
Någon som gör dig lycklig: Min familj alla gånger och Sasha så klart ;)
Den senaste som ringde dig: Pappa
Det första du lägger märke till hos det andra könet: Ögonen!
Det du helst äter till frukost: Inget!
Favoritmaträtt: sallad!! annars porterstek ;)
En person du kysst: Sasha
En kändis du är tänd på: haha ingen? det är klart det finns snygga kändisar men ingen man tänder på haha ;)
Ett land i världen som du vill besöka: Jamaica
En hemsida du besöker ofta: sweedbank, fb och YOUTUBE!

puss / Me and marten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar