torsdag 22 september 2011

Bra början på helgen!

Hejhopp vad tiden går fort! nu är de då helg, ja i alla fall för mig och många andra... Idag har jag varit hos tandis i Borås med min kära bror, svägerska och brorsdotter efter att vi varit hos tandis så tänkte vi att de nog var lämpligt att äta något flöötigt så vi åt på donken, ja de vill säga efter att vi velat runt i hela Borås... kul var det i alla fall. Efter de drog vi vidare till ö&b där jag handlade lite onyttigheter, en film och lite gött.... nu är man då ganska trött efter en lång dag snart sova sängen, hemma hos Emma;) där jag är nu, vi har spenderat dagen med att kolla TV, vara ute och gå och sitta lite vid datan... men nu sängen för är trött och imorgon drar vi till Borås en sväng:D puss och godnatt //me, Emma and of course Marten<3 

LOVE U MY GIRL<3





sista bilden bjuder vi på för idag:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar