lördag 17 september 2011

Håkan, som man skriker...

Hejhopp, nu har man då ont över allt men jag klagar inte, för igår var en utav de bästa dagarna i mitt liv! Jag såg Håkan på liseberg, det var asgrymt, han var asgrym.
Stolt över mig själv att jag kunde alla låta utan till, alla. Han är så sjukt duktig på att sjunga och spela och vi skall inte tala om hans sennärvaro! Om jag inte var dökär innan så är jag de nu. aja grym kväll igår, och idag skall bli en lika grym dag/kväll...

Några bilder askass kvalité, vill inte ha med mig systemcameran för var rädd att den skull bli snodd så ja några mobilbilder får bli bra;) <3


mina och  några andras skor;) 

folk!! (de var 20.000 där) 



mina, Annies och Emelies skor;) 

Glada håkan älskare som står och vänta på håkan, där var de bara 1,5 h kvar;)



KRAM // me and Marten;)


1 kommentar:

  1. Jag är så glá för din skull lillasyster! Vet du vad? Nu är de bara sex veckor kvar tills jag äntligen får känna din spensliga kropp i mina armar igen ;-) Kanske inte så spenslig, men ändå! Älskar dig så ofantligt mycket! /Systern från norr!

    SvaraRadera