lördag 22 oktober 2011

tiden går fort när man har roligt?

hej hopp ;)
Idag är de lördag och de är bara sex dagar kvar tills jag drar upp till systrami i Skellefteå och innan dess åker jag ju till Stockholm i tre dagar! Man brukar ju säga tiden har gått fort när man har haft roligt och de har inte jag ingenstans men tiden har gått fort i alla fall! Eller jag har ju säkert haft roligt någon gång men känns som om de bara har hänt ledsamheter här nere hos mig så därför skall de bli gött med miljö ombyte! Men hört att de är kaltt där uppe så här års är de de då för då får jag nog packa om!? ;) ja ja idag vad händer idag? Absolut inget hade hoppats att någon ville leka med mig men de verkar inte så.. så får hit på nået själv typ.. städa? ;) // Me and Marten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar