onsdag 19 oktober 2011

yoyodijgediyoyo;)

hejhopp!
även fast de inte är någon som läser denna blogg så tänker jag inte sluta blogga för de jag tänker tvinga folk att läsa mohaha... JA vad kan man säga om det senaste dagarna de har sugit fett mycket de har regnat folk har splittrats och man har fått IG i samällskunskap UNDERBART.. stolt över mitt trögfattade jag som suger på att lära sig något! Kan inte annat en skratta åt skiten... idag då gjorde prov numer fem på två veckor... gick åt skogen med det också.. annars har det varit en bra dag folk har flummat runt och bara varit som vanliga BF2 antar jag. Fick också reda på att jag har järnbrist idag de är ju kul.. not men aja nog med klagande;)
Nu blir det att steka lite pannkakor, pyssla lite och sen gå och lägga mig och kolla på enutav de bästa filmerna som gjorts JUNO!!











// Me and Marten

1 kommentar:

  1. Söta du! Ja läser och du får snart de miljöombyte du såväl behöver. Snart ska du få andas Norrlandsluft och mina odörer ;) nej skämt åsido saknar dig och de ska bli så kul när du kommer hit:)

    SvaraRadera